FANDOM

Rodzaj Superbohatera : Człowiek (kiedyś) Robot (obecnie)
Voltron

Jako Voltron

Kraj pochodzenia : Polska

Miejsce zamieszkania : Polska okolice Wrocławia (kiedyś) baza O-A-T-O-S (obecnie)

Wiek : 16 lat (zyskanie mocy)

Płeć : Mężczyzna

Prawdziwe imię i nazwisko : Andrzej Kos

Uniwersum : Gator Uniwersum

Powiązanie z grupami : O-A-T-O-S(Ogólnoświatowy Antyterrorystyczny Odział Specjalny)

Wzrost : Obecnie ok 4 m

Czy żyje ? : Tak

Na czym polega jego moc ? Polega na strzelaniu energią Volt z rąk, gdy stał się Elektrotronem jego moc wzrosła 2 krotnie, jest silny prawie jak Alligator Man, potrafi za implikować system wirusem, ale to zadanie zostawia Trax'owi.

Opis Edytuj

Voltron/Elektrotron - Członek O-A-T-O-S bliski przyjaciel Alligator Mana znając go jeszcze zanim stał się robotem .
Elektrotron

Jako Elektrotron

Historia Edytuj

Andrzej był zwykłym chłopcem nie wyróżniającym się od rówieśników . Chodził do szkoły w małym miasteczku. Gdzie poznał Michała jego najlepszego przyjaciela. W gimnazjum poznał nowego znajomego o imieniu Tom. W drugiej klasie poszedł z najlepszymi przyjaciółmi na wagary, lecz Michał został uprowadzony przez dwóch mężczyzn. Zadzwonił na policje i zaczęły się długie poszukiwania. Na drugi dzień okazało się że przyjaciel jest bezpieczny i znajduje się w szpitalu. Odwiedził go razem z Tomem, lecz Michał zachowywał się dziwnie a mianowicie opowiadał, że jest niebezpieczny, mówił cały czas o naukowcach i Aligatorach oraz innych rzeczach. Ostrzegał również żeby się schowali i uważali na siebie. Andrzej i Tommy zignorowali ostrzeżenie i na drugi dzień zostali zamordowani przez ludzi działających na zlecenie szalonego naukowca Smitha. Po pokonaniu tego naukowca powstała grupa O-A-T-O-S skupiająca kilku superbohaterów. Naukowcy i wynalazcy zaprojektowali wielkiego robota o nazwie Volt. Pamięć Andrzeja została przeniesiona na tego bota przez co wskrzeszono go w nowym ciele. Na początku wolał umrzeć, lecz dowiedział się że w O-A-T-O-S są jego dwaj przyjaciele Michał o pseudonimie Alligator Man oraz Tomy o pseudonimie Trax.

Inwazja Predatorów Edytuj

Voltron walczył po stronie O-A-T-O-S. Dalej był przyjacielem Traxa i Alligator Mana kolegował się również z innymi. Walczył również z grupą Grix i mutantami. Jakiś czas po walce z terrorystami uczestniczył w naradzie na której dowiedziano się, że do ziemi zbliża się flota nie zidentyfikowanych statków kosmicznych, jedynie Drago wiedział i wyjaśnił, że to statki Predatorów, które prawdopodobnie szykują inwazję. Kosmici zaatakowali Warszawę. Voltron stawił wraz z grupą czoła najeźdźcy. Zniszczył wielu wrogów. Oraz doprowadził do zniszczenia głównego statku dowodzącego Nemesis.

Powstanie Gigatrona Edytuj

( W budowie)

Ciekawostki Edytuj

  • Jako robot nie posiada aparatu gębowego tylko posiada mały komputerek który jest schowany.
  • Jego oczy wyglądają jak reflektory połączone w jedną całość.
  • Odznacza się wielkimi rozmiarami, dorównuje wzrostem Alligator Man'owi
  • Jako Elektrotron jego wzrost nie zmienia się tylko jego ciało stało się masywniejsze.
  • Jest znacznie większy od Traxa
  • Jako robot powstał w tym samym czasie co Trax.
  • To dzięki Alpha Tronowi i jego poświeceniu przeżył i zamienił się w Elektrotrona
  • Jego moc jako Elektrotron jest dwa razy większa niż gdy był Voltronem.
  • Siłą fizyczna w grupie ustępuje tylko Alligator Man'owi.

Edytuj