FANDOM

Rodzaj Superbohatera : Człowiek(Najpierw) Robot(Obecnie)
Voltron

Jako Voltron

Kraj pochodzenia : Polska

Miejsce zamieszkania : Polska okolice Wrocławia oraz baza O-A-T-O-S

Wiek : 16 lat

Płeć : Mężczyzna

Prawdziwe imie i nazwisko : Andrzej Polaczek

Uniwersum : Gator Uniwersum

Powiązanie z grupami : O-A-T-O-S(Ogólnoświatowy Antyterrorystyczny Odział Specjalny)

Wzrost : Obecnie ok 4 m

Czy żyje ? : Tak

Na czym polega jego moc ? Polega na strzelaniu energią Volt jako Elektrotron jego moc wzrosła 2 krotnie jest silny jak Alligator Man,potrafi zaimplikować system wirusem ale raczej to zadanie zostawia Trax'owi.

Opis Edytuj

Voltron/Elektrotron - Członek O-A-T-O-S bliski przyjaciel Alligator Mana znając go jeszcze zanim stał się robotem .
Elektrotron

Jako Elektrotron

Historia Edytuj

Andrzej był zwykłym chłopcem nie wyróżniającym się od rówieśników . Chodził do szkoły w małym miasteczku . Gdzie poznał Michała jego najlepszego przyjaciela . W gimnazjum poznał nowego znajomego o imieniu Tom. w drugiej klasie poszedł z najlepszymi przyjaciółmi na wagary lecz Michał został uprowadzony , przez dwóch mężczyzn . Zadzwonił na policje i zaczęły się długie poszukiwania . Na drugi dzień okazało się że przyjaciel jest bezpieczny i znajduje się w szpitalu . Odwiedził go razem z Tomem lecz Michał zachowywał się dziwnie a mianowicie opowiadał , że jest niebezpieczny,opowiadał cały czas o naukowcach i Aligatorach i i innych rzeczach .Ostrzegał również żeby się schowali i uważali na siebie . Andrzej i Tommy zignorowali ostrzeżenie i na drugi dzień zostali zamordowani przez ludzi działających na zlecenie szalonego naukowca Smitha . Po pokonaniu tego naukowca powstała grupa O-A-T-O-S skupiająca kilku superbohaterów . Naukowcy i wynalazcy zaprojektowali wielkiego robota o nazwie Volt . Pamięć Andrzeja została przeniesiona na tego bota przez co wskrzeszono go w nowym ciele .Na początku wolał umrzeć lecz dowiedział się że w O-A-T-O-S są jego dwaj przyjaciele Michał o pseudonimie Alligator Man oraz Tomy o pseudonimie Trax.

Inwazja Predatorów Edytuj

Voltron walczył po stronie O-A-T-O-S. Dalej był przyjacielem Traxa i Alligator Mana kolegował się również z innymi. Walczył również z grupą Grix i mutantami. Walczył podczas inwazji predatorów, niszcząc wielu z nich.

Powstanie Gigatrona Edytuj

( W budowie)

Ciekawostki Edytuj

  • Jako robot nie posiada aparatu gębowego tylko posiada mały komputerek który jest schowany.
  • Jego oczy wyglądają jak reflektory połączone w jedną całość.
  • Odznacza się wielkimi rozmiarami, dorównuje wzrostem Alligator Man'owi
  • Jako Elektrotron jego wzrost nie zmienia się tylko jego ciało stało się masywniejsze.
  • Jest znacznie większy od Traxa
  • Jako robot powstał w tym samym czasie co Trax.
  • To dzięki Alpha Tronowi i jego poświeceniu przeżył i zamienił się w Elektrotrona
  • Jego moc jako Elektrotron jest dwa razy większa niż gdy był Voltronem.
  • Siłą fizyczna w grupie ustępuje tylko Alligator Man'owi.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki