FANDOM

Rodzaj Super Bohatera : Robot

Kraj Pochodzenia : Polska
Trax

Miejsce zamieszkania : Baza O-A-T-O-S oraz polskie okolice Wrocławia

Prawdziwe imię i nazwisko : Tommy Hak

Wiek : 16 lat

Czy żyje ? : Tak

Inne nazwy bądź przydomki : Brak

Uniwersum : Gator Uniwersum

Wzrost : Jako człowiek 175 cm a jako robot 193 cm

Powiązanie z grupami : O-A-T-O-S (Ogólnoświatowy Antyterrorystyczny Oddział Specjalny)

Na czym polega jego moc ?: Jest nadludzko silny , potrafi zainplikować system wirusem oraz umie wykraść dane ma przytwierdzony miecz do ręki i w razie potrzeby wysuwa go .

Opis Edytuj

Trax - Jeden z członków O-A-T-O-S Bliski Przyjaciel Alligator Man'a znający go jeszcze przed tym jak stał się robotem .

Historia Edytuj

Tommy był Polakiem którego rodzice przed laty przeprowadzili się do USA . Chodził tam do podstawówki . W końcu jednak musiał uciekać z ameryk (z powodu Anttrona)i i znowu został zmuszony mieszkać w Polsce . W gimnazjum poznał Michała jego najlepszego przyjaciela. W drugiej klasie wraz z Andrzejem i jego innymi przyjaciółmi poszli na wagary .Tam później Michał został porwany przez dwóch mężczyzn . Jak się później okazało jego przyjaciel przeżył i schronił się w szpitalu. Jednak Tommy nie miał tyle szczęścia i tydzień później został zamordowany przez ludzi Smitha . Po pokonaniu tego naukowca została utworzona grupa O-A-T-O-S do której należeli Hawk i Eva. Tony Stark zaprojektował wygląd robota o nazwie Amor X . Dzięki technologi predatorów przenieśli pamięć Tommego na Amora X a więc tak stał się robotem . Nazwano go Trax'em. dowiedział się ze do O-A-T-O-S należą jego przyjaciele : Michał o pseudonimie Alligator Man oraz Andrzej o pseudonimie Voltron .

Inwazja Predatorów Edytuj

Trax walczył po stronie O-A-T-O-S, przeważnie z grupą Grix. W grupie miał rolę szperacza, włamywał się do systemu przez co umożliwiał reszcie wejść do pomieszczeń. Uczestniczył w wielu misjach by lubiany przez resztę grupy oprócz Tiger Mana, który znienawidził go za to, że cały czas trzymał stronę Alligator Mana. Pewnego dnia uczestniczył w naradzie na której nie było Michała, dowiedział się na niej że do ziemi zbliża się flota, Drago wyjaśnił, że to Predatorzy. Ofiarą ataku padła Warszawa, Trax walczył z kosmitami pokonując wielu z nich. Ostrzelał jeden ze statków. Inwazja została wkrótce odparta a nieliczni Predatorzy uciekli. Trax walczył po stronie O-A-T-O-S.

Powstanie Gigatrona Edytuj

(W budowie)

Ciekawostki Edytuj

  • Jego wygląd zaprojektował sam Tony Stark .
  • Powstał w tym samym czasie co Voltron .
  • Jest koloru czerwonego jego twarz przypomina maskę .
  • W trybie bojowym na procesorze mowy pojawia się osłona .
  • Jego przeciwieństwem jest Anty -Trax znanym wczesniej jako Anttron
  • Jako pierwszy odkrył że Anty-Trax to tak na prawdę wskrzeszony Anttron

Cytaty Edytuj

-,,Czy ty zawsze musisz zawsze bronic słabszych ?"-Anttron

,,A czy ty zawsze musisz przegrywać ? "-Trax

(Ostatnie starcie)

-,,Podczas walki z tym robotem, wyczułem w nim obecność Anttrona "-Trax

(Po walce z Anty-Traxem)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki