FANDOM

Tm

DaneEdytuj

Imię i nazwisko: Kevin Andrews

Pseudonim: Thunder Man

Inne pseudonimy: Thunderbolt

Uniwersum: Ziemia-049

Klasa: człowiek (będący w symbiozie z symbiotem)

Narodowość: amerykanin (słowiańskie korzenie)

Tożsamość: znana drużynie Knockout i organizacji A.T.O.M.

Status prawny: nienotowany

Miejsce zamieszkania: USA, Los Angeles

Wiek: 16 lat

Płeć: mężczyzna

Status: żyje

Moc: strzelanie ładunkami energii Thunder, przenoszenie się poprzez urządzenia elektryczne i przedmioty przewodzące prąd, pochłanianie energii (jako Thunderbolt), super siła

Baza operacyjna: statek kosmiczny Angel (baza A.T.O.M.)

Powiązania z grupami: Thunder Squad, A.T.O.M., Knockout

HistoriaEdytuj

Kevin Andrews urodził się w Los Angeles. Nie miał żadnych mocy ale cechowała go silna wola. Pewnego dnia w firmie Villo, której prezesem był Robert Williamson, podczas przeprowadzania eksperymentu nad odnawialnymi źródłami energii powstał symbiot zwany Thunder. Udało mu się uciec. Szukał żywiciela z identycznym kodem genetycznym aby połączenie było nierozerwalne. Połączył się więc z Kevinem. Gdy Robert Williamson się o tym dowiedział, stworzył zbroję i zaczął atakować Los Angeles. Kevin nie został obojętny i zaczął walczyć z Robertem Williamsonem, który dał sobie przydomek Ultra Man. Ostatecznie Ultra Man pochłonął zbyt dużą ilość energii i jego zbroja nie wytrzymała. Jej wybuch był tak potężny, że ciało Roberta wyparowało. Syn Roberta Todd poprzysiągł zemstę i zaczął tworzyć nowe symbioty thundropodobne. Stworzył Bolta, Lightning i Thunder Mastera. Pierwsze dwa uciekły i stały się złe (Lightning później stała się dobra) lecz trzeci połączył się w Toddem. Gdy Kevin się o tym dowiedział, nie chciał z nim walczyć gdyż Todd był jego przyjacielem i wiedział, że to symbiot go kontroluje. Podczas walki w elektrowni pojawia się Ultra Man. Ponieważ chce on symbiota, wykorzystuje syna i zabija go. Sam natomiast zabiera symbiota. Kevin załamuje się i uznaje, że to jego wina. Krótko potem Peter Darkson zkłada mu ofertę przystąpienia do A.T.O.M., którą Kevin przyjmuje. Poznaje tam nowych superbohaterów: Laserlooka, Power Hita oraz pomaga Lightning przejść na dobrą stronę. Dowiaduje się również, że jego kolega z klasy jest superbohaterem o pseudonimie Minotaur. Razem tworzą Knockout, a Thunder Man i Lightning tworzą Thunder Squad. Tymczasem Michael Harrison, były pracownik firmy Villo, traci pracę gdyż założyciel firmy (Ultra Man) jest poszukiwany i nie kontroluje już firmy. Zdesperowany Harrison wbija sobie kod genetyczny lwa i staje się Lionem. Knockaut walczą z nim i odnoszą sukces, jednak Lightning ginie. Do drużyny dołancza nowy członek Masquerade. Los Angeles jednak nie zostaje spokojne. Tworzy się potężna wichura. Okazuje się, że to przez podróż czasoprzestrzenną Man Timea. Knockaut pod dowódzctwem Thunder Mana nie dają sobie z nim rady. Okazuje się, że Man Time przyszedł tu po Wzmacniacz Mocy i Kevina. Wie również o podwójnym życiu Kevina. W walce w bazie głównej A.T.O.M. Man Time mówi Kevinowi, że jest nim z przyszłości i przybył tu by mu dać swoje moce. W ten sposób chce on istnieć wiecznie dzięki efektowi pętli czasu. Kevin bierze do ręki Wzmacniacz Mocy aby stać się na tyle silnym by pokonać siebie z przyszłości. Nie wie, że Man Timeowi o to chodzi. Używając Wzmacniacza Mocy symbiot ewolułuje i przejmuje kontrolę nad Kevinem. Man Time mówi mu, że nie mogą razem współistnieć i znika. Kevin opamiętuje się jednak i dzięki władzy nad czasem cofa zwoją transformację nie cofjąc czasu. Gdy jest po wszystkim nagle czas staje i Man Time się pokazuje. Mówi mu, że efekt pętli czasu i tak go dopadnie po czym rozpływa się. Jakiś czas później Lion ucieka z więźienia i tworzy grupę zwaną Thunder Enemies do której dołącza najemnik R.I.P., były agent A.T.O.M. Skeleton, zły Blaster i nowy super łotr Devastator. Grupa niejednokrotnie walczy z Knockout i A.T.O.M. jednak po pewnym czasie się rozpada.  Wkrótce Kevin spotyka się z 10-letnim Elektrolikiem który potrafi kontrolować elektryczność i porozumiewać się z nią. Zabiera on Kevinowi symbiota Bolt i staje się Bolt Manem po czym ucieka. Po pewnym czasie grupa Thunder Enemies zostaje reaktywowana przez Liona lecz jej skład się lekko zmienił. Zamiast Skeletona który wrócił na dobrą stronę doszedł Bolt Man i Spell Man. Jakiś czas później Kevin znowu spotyka Man Timea. Niszczy on czasoprzestrzeń w której żyje Thunder Man lecz ten ucieka do innej. Spotyka tam alternatywnego siebie. Razem walczą z Man Timem i go pokonują. Na skutek reakcji czasoprzestrzennych świat Kevina odradza się po czym do niego wraca.

CiekawostkiEdytuj

  • Kevin ma specjalny zegarek, w którym znajduje się Bolt. Gdy Kevin nie daje rady walczyć, otwiera zegarek i staje się Thunderboltem. Jest wtedy silniejszy jednak ma mniejszą kontrolę nad sobą.
  • Posiada zbroję zasilaną energią Thunder, którą nazywa Thunder Soliderem, jednak rzadko jej używa. Często pozwala użyć jej Tomowi Patricksowi, twórcy zbroji.
  • Woli nazywać swojego symbiota wirusem.
  • Uwielbia formułę 1 i ma do niej talent.
  • Jest agentem A.T.O.M. lecz ma powiązania z S.H.I.E.L.D., S.T.R.I.K.E. oraz z Young Avengers.
  • Uważa, że nawet najgorszy przestępca zasługuje na pomoc.
  • Nikt nie wie jak ściągnąć z niego symbiot poza Lionem, jednym z jego największych wrogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki