FANDOM

Przeklęty Łucznik ver.II

Imię i nazwisko:Mathieu Guellard

Kryptonim:Przeklęty Łucznik

Universum:Wymiar macierzysty(Physics)

Klasa bohatera:człowiek

Narodowość:Francuska

Tożsamość:znana Squadronowi

Status prawny:nienotowany

Miejsce zamieszkania:Lyon

Wiek:34 lata

Płeć:mężczyzna

Status:żywy

Zdolności:znacznie zwiększony refleks i wyostrzone zmysły,precyzyjna celność,łuk z energii strzała niczym pioruny

Baza operacyjna:Siedziba Syndykatu

Powiązania z grupami:Zachodni Obrońcy(były),Syndykat (obecnie)

Historia: Edytuj

Dwa lata temu gdy okazało się że dziewczyna Strażnika imieniem Olga to uosobienie Rzeczywistości Janek musiał działać,mimo swej niezrównanej potęgi nie miał z nią żadnych szans gdyż Rzeczywistość chciała wszystko zniszczyć i zacząć od początku nie oszczędzając nikogo.Strażnik z wielkim bólem serca obmyślił plan otóż postanowił że zbliży się do niej a potem pocałuję wzajemne moce zaczną rezonować ze sobą powodując obopólną petryfikacje czyli zamianę w kamień.I tak się stało wszystko wróciło do normy lecz nie było już Strażnika co robić,jego towarzysze postanowili przywrócić Janka.Czym prędzej zaczęli poszukiwania na temat uosobienia Rzeczywistości i znaleźli legendę,która mówiła iż Rzeczywistość już kiedyś się pokazała miliardy lat temu i wykuto w gwieździe łuk który miał za zadanie ją zamknąć w kryształowej postaci i tak było,czym prędzej ruszyli by go odnaleźć na jaw wyszło że jest on gdzieś w Lyon we Francji pojawili się tam znaleźli domniemaną grotę lecz ktoś ich uprzedził,a konkretnie młody archeolog Mathieu Guellard który właśnie podnosił łuk i zmienił się,Obrońcy nie wiedzieli co robić ostatecznie jednak zaczęli mu tłumaczyć jak wygląda sytuacja.Początkowo Matt nie chciał wierzyć lecz po chwili zrozumiał co się dzieje i co musi zrobić.Zabrali go więc do skamieniałych kochanków.Łucznik strzelił raz,drugi,trzeci aż coś zaczęło pękać czwarty,piaty,szósty,uwolnili się natychmiast strzelił w Rzeczywistość oddzielając ją od Olgi.Olga więc była wolna Rzeczywistość zamknięta w krystalicznym wisiorku,i wszyscy zadowoleni.Matt nie miał co ze sobą zrobić,Strażnik włączył go do Zachodnich Obrońców gdzie było mu dobrze do czasu nadludzkiej nagonki.Po tym wszystkim wstąpił do Syndykatu i stał się członkiem Squadronu.

Ciekawostki: Edytuj

- Łucznik w Syndykacie jest również trenerem nowych bohaterów

- Łucznik darzy Strażnika wielkim szacunkiem za założeniu Syndykatu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki