FANDOM

Historia: Edytuj

Gdy Strażnik założył Syndykat,Górecki bał się o swoją skórę,dysponował on mocą czterech energii:czarnej,żółtej,pomarańczowej,czerwonej.Czym prędzej chciał stworzyć sobie czterech ochroniarzy odnalazł z pomocą swej prawej ręki Doc Wara artefakt rezonujący,przeniósł się więc do prehistorii i zmienił jednego obdarzając czarną energią,potem udał się do średniowiecza i uratował kobietę oskarżoną o magię obdarzając żółtą energią,następnie na statek piracki gdzie uratował pirata zdrajcę od wyrzucenia za burtę po czym udał się w odległą przyszłość tam zaś uratował złodziejkę od egzekucji sądu natychmiastowego.Zabrał ich do naszych czasów i napuścił na Strażnika każdy z nich walczył po kolei ze Strażnikiem potem razem jednak Strażnik tak czy inaczej z nimi wygrał okazało się że kobieta z przyszłości imieniem Zixxet nie jest zła kradła dla emocji Strażnik wyzwolił ją od kontroli Góreckiego i zabrał do Syndykatu.Pirata zwanego Grabieżcą też zabrał tylko jako więźnia reszta uciekła,poprzysięgając zemstę na Strażniku i Zixxet.

Członkowie: Edytuj

Dzikus (troglodyta,czarna energia,siła)

Grabieżca (pirat,pomarańczowa energia,niewidzialność)

Yellow Witch (czarownica,żółta energia,hydro kontrola)

Zixxet (złodziejka,czerwona energia,ogień)

Galeria Postaci: Edytuj

Ciekawostki: Edytuj

- Cała trójka oprócz Zixxet należy teraz do Zgromadzenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki