FANDOM

Rodzaj Super łotra : Kosmita
Predator King.jpg

Imię i nazwisko - Brak

Uniwersum - Gator Uniwersum

Kraj pochodzenia - Brak

Miejsce zamieszkania - Odległa galaktyka

Czy żyje ? Tak

Wzrost : ok 2 m

Na czym polega jego moc ? : Polega na zadawaniu znacznych obrażeń powstałych w wyniku strzelania kolcami lub kąsania potężnymi szczękami, z rąk strzela błyskawicami koloru niebieskiego (najmocniejsza moc wśród predatorów), może nią razić przeciwnika lub podnosić przedmioty. Może stać się niewidzialny .

Opis Edytuj

Predator King - Wódz Predatorów najinteligentniejszy i najpotężniejszy z nich .

Historia Edytuj

Nie wiadomo nic na temat jego urodzenia. Najprawdopodobniej powstał niedługo po narodzeniu wszechświata. Dzięki niemu Predatorzy stali się potęgą technologiczną wszechświata. Wiadomo, że przybył na ziemię ok 65 mln lat temu na ziemię, z bliżej nieznanych powodów. W 2007 roku czasu ziemskiego zaatakował i zniszczył planetę Devoców, dlatego po pierwsze chciał wybić wszystkich jej mieszkańców a po drugie by znaleźć Drago, którego pragnął uczynić nowym zastępcą, który miał zastąpić Kapitana Megatronusa, którego potęgi obawiał się. Gdy Drago uciekł na ziemię, król predatorów wysłał tam Aro, swojego najlepszego łowcę głów. Lecz niecały tydzień później dowiedział się, że Aro poległ w walce z Drago. Rozwścieczony Predator obiecał sobie, że wróci na ziemię by ją zniszczyć.

Inwazja na Ziemię Edytuj

Predator King słowa dotrzymał i przybył na ziemie w celu zniszczenia jej. Jego flota zaatakowała Warszawę, potężny predator nie był w dobrym humorze więc nie brał udziału w bitwie. Rozkazał Megatronusowi wyprowadzić predatorską bestię Titana, który miał zająć się ludnością cywilną. Na miejscu była już grupa O-A-T-O-S, która zajęła się armią, potem na miejscu pojawił się Alligator Man, który zabija Titana. Armia Predatorów w końcu zostaje rozgromiona a Predator king uciekając przed Gatorem, zwiał Myśliwcem Predatorskim. Inwazja bedzie jednak niczym w porównaniu do następstwa i powstania nowego potężnego wroga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki