FANDOM

Rodzaj Superbohatera : Kosmita

Miejsce pochodzenia : Oktafia (Planeta z układu Genesis)

Rasa : Devok

Wzrost : 66 cm

Czy żyje ? : Tak

Na czym polega jego moc ? : Jako iż ma niewielką siłę fizyczną, nadrabia to umiejętnościami strzelania błyskawicami mocy, potrafi doskonale walczyć mieczem elektrycznym, może oddawać wielkie susy i akrobacje.

Historia Edytuj

Losy Mustafy przed wielką wojna o Scorp nie są dobrze znane sam o nich nie za dużo wspominał.

Poznanie mistrza Primusa Edytuj

Gdy był młodym Devokiem udał się na wielką paradę z okazji święta zwycięstwa Wojny Midichloriańskiej.Tam chciał zobaczyć mistrzów z Wielkiej Piątki, jeden z nich Primus zauważył go i wyczuł u niego wielki potencjał. Dlatego też przekonał pozostałych do młodego Devoka, łącznie z bratem Unicronem.

Szkolenie Edytuj

Mustafa był szkolony przez wiele lat pod okiem Primusa, nie przejawiał nieposłuszeństwa walczył w wielu bitwach razem ze swoim mistrzem.

Ostatnie zadanie od rady Edytuj

Mustafa stał się niezwykle potężny jego kolor błyskawic stał się zielony. Pewnego dnia został wezwany przez resztę rady, dostał od nich rozkaz walki ze swoim mistrzem (w zwyczaju wielkiej piątki była zasada, że gdy uczeń był gotowy miał stoczyć pojedynek z mistrzem, słabszy musi wtedy umrzeć). Mustafa pokonał, ale nie zabił Primusa, Unicron kazał mu go dobić, lecz gdy ten odmówił sam go zabił. Mustafa pokonał każdego mistrza a na końcu zabił Unicrona. Od tamtej pory zaczął poszukiwać godnych uczniów.

Nowa ,,Piątka'' Edytuj

Mustafa w ciągu 32 lat zebrał nowych następców starej rady, min Alpha Trona i Omegę Prime.

Misja Alphatrona Edytuj

Będąc już od 1000 lat w radzie Mustafa był bardzo znaną i lubianą osobowością. W roku 1980, odbyła się narada w sprawie Megatronusa i rosnącej cały czas potęgi Predatorów. Mustafa nakazał zniszczenie Kapitana. Megatronus jednak przeżył.

Opiekun Drago i atak Predatorów Edytuj

Mustafa poznał młodego człowieka, Bartka o pseudonimie Drago. Nie wyjawiając mu kim jest. Po wielu latach Oktafie zaatakował Predator King razem ze swoją armią. Z masakry przetrwali nie liczni, Mustafa, Drago i Alpha Tron.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki