FANDOM

Koszmar Agent Counterwood

Dane: Edytuj

Kryptonim:Koszmar

Inne pseudonimy:władca strachu

Universum:Wymiar macierzysty (Physics)

Klasa łotra:Nadczłowiek

Narodowość:Polska

Tożsamość:Znana Counterwood

Status prawny:notowany

Miejsce zamieszkania:obecnie centrala Counterwood

Wiek:21 lat

Płeć:mężczyzna

Status:żywy

Zdolności:wchodzi do umysłów wygrzebuje czego najbardziej się ktoś boi i zmienia się w to jednak nie mocy tego czegoś np:ktoś się boi tygrysa zmienia się w tygrysa ale nie ma jego siły tylko swoją ludzką.

Baza operacyjna:centrala Counterwood

Powiązania z grupami:mafia kosmosu,cesarstwo Apopleksjańskie,Counterwood

Cytat:"wiesz już czego boisz się najbardziej ?... mnie!"

Historia Edytuj

Rafał podróżował ze Strażnikiem kiedy ten był jeszcze Władcą wtedy nie potrafił niwelować energii artronowej i promieniował nią Rafał na chłonął się tej energii i kilka lat później gdy Władca przechodził transformację w Strażnika Rafał spał i miał koszmar byli połączeni ze sobą przez energię artronową.Rafał zbudził się założył bluzę z kapturem z urwanymi rękawami gdy założył kaptur widać było tylko białe ślepia i ciemność uciekł wtedy za granice i wrócił nie dawno Strażnik nie wiedział kto to.Wiele razy walczyli ze sobą ale kiedy Koszmar przejął amulet wykonany z chronotanu metalu wykutego w strumieniu czasu medalion ten miał moc rzeczywistości grupce bohaterów udało się go pokonać i wtedy jego tożsamość wyszła na jaw.Teraz siedzi w specjalnej celi.Po reformie GROM i zmienieniu jej na Counterwood Płonący Łeb popadł w skrajność pojmania Strażnika do doprowadziło do tego iż z rekrutował on go na ich agenta pod ścisłą kontrolą.

Ciekawostki Edytuj

-Koszmar udawał cesarza Apopleksjan (bowiem każdy z ich boi się ich cesarza) by znaleźć sposób na zemste

Galeria Postaci: Edytuj