FANDOM

Rodzaj Super łotra : Nadczłowiek

Imię i nazwisko : Andrzej Bieszczadzki

Miejsce Zamieszkania : Odległa galaktyka

Wiek : 65 lat, fizycznie około 25 lat

Uniwersum : Gator Uniwersum

Wzrost : 184 centymetrów w zbroi 2 metry
Megatronus

Czy żyje ? : Tak

Na czym polega jego moc ? : Polega na nadludzkiej sile i wytrzymałości, zna sztuki walki. Może żyć wiecznie i wyglądać młodo pod warunkiem, że go nikt nie zabije.

Historia Edytuj

Andrzej urodził się w 1951 roku w Warszawie. W wieku 24 lat poddał się badaniu prowadzonym przez sowieckich naukowców, chcieli oni otrzymać wojownika na wzór słynnego Kapitana Ameryki. Po eksperymencie stał się wtedy nadludzko silny i wytrzymały. Niedługo później na ziemię przybyli Predatorzy w celu znalezienia surowców paru z nich dostało się do placówki gdzie przebywał Andrzej. Doszło wtedy do potyczki w której pokonał zastępce wodza predatorów. Wtedy pojawił się Predator King, który zaproponował mu wielką potęgę w zamian, że ten dobije przeciwnika i do niego przystąpi, Andrzej po chwili zastanowienia postanowił się do niego przyłączyć. Podróżował z Predatorami po całym wszechświecie, gdzie znalazł innego tajemniczego człowieka, który go pokonał. Predator King kazał mu zniszczyć nieznajomego, który okazał się być Alpha Tronem jednym z pięciu wielkich wojowników. Andrzej szkolił się w sztukach walki i we władaniu kosmiczna bronią. Był ulubieńcem władcy predatorów, który nazwał go Kapitanem Megatronusem. Gdy był już gotowy, stoczył walkę z Alpha Tronem na planecie lawy. Megatronus został w niej poważnie ranny, stracił dwie ręce i nogi i został straszliwie poparzony. Na jego szczęście, uratował go Predator King, który kazał go zabrać na statek. Po wielkim cierpieniu został wyleczony, lecz nie całkowicie, nosił bowiem mechaniczną protezę zamiast rąk i nóg, musiał nosić również mechaniczne elementy i maskę, która podtrzymywała go przy życiu i umożliwiała przebywanie w miejscach, gdzie nie było powietrza. W takiej formie przetrwał do naszych czasów współczesnych.

Atak na planetę Devoców Edytuj

Podczas inwazji na planetę Devoców, Megatronus prowadził ogromną armię predatorów, wdarł się do świątyni Pięciu Wielkich Wojowników. Wtedy wyjaśnił kim jest i zabił trzech z nich min Omegę Prime. Następnie obserwował zniszczenie planety przez wielkie działo jonowe, przysięgając przy tym, że nie spocznie do puki nie zniszczy Alpha Trona.