FANDOM

Rodzaj Super łotra : Nadczłowiek
Kapitan Megatronus

Imię i nazwisko : Andrzej Bieszczadzki

Miejsce Zamieszkania : Odległa galaktyka

Wiek : 65 lat, fizycznie około 25 lat

Uniwersum : Gator Uniwersum

Wzrost : 184 centymetrów w zbroi 2 metry

Czy żyje ? : Tak

Na czym polega jego moc ? : Polega na nadludzkiej sile i wytrzymałości, zna sztuki walki. Może żyć wiecznie i wyglądać młodo pod warunkiem, że go nikt nie zabije.

Historia Edytuj

Andrzej urodził się w 1951 roku w Warszawie. Od początku chciał być lepszy niż inni co przesądziło o jego przyszłości. W wieku 24 lat zranił się o metal nie z tego świata, którego cząstka rozpuściła się w jego krwi. Stał się wtedy nadludzko silny i wytrzymały. Niedługo później na ziemię przybyli Predatorzy w celu znalezienia surowców, po drodze spotkali Andrzeja. Doszło wtedy do potyczki w której śmierć poniósł jeden z predatorów. Wtedy pojawił się Predator King, który zaproponował mu wielką potęgę w zamian, że ten do niego przystąpi, na co Andrzej zgodził się. Podróżował z Predatorami po całym wszechświecie, gdzie znalazł innego tajemniczego, który go pokonał. Predator King kazał mu zniszczyć nieznajomego, który okazał się być Alpha Tronem jednym z pięciu wielkich wojowników. Andrzej szkolił się w sztukach walki i we władaniu kosmiczna bronią. Był ulubieńcem władcy predatorów, który nazwał go Kapitanem Megatronusem. Gdy był już gotowy, stoczył walkę z Alpha Tronem na planecie lawy. Megatronus został w niej poważnie ranny, stracił dwie ręce i nogi i został straszliwie poparzony. Na jego szczęście, uratował go Predator King, który kazał go zabrać na statek. Po wielkim cierpieniu został wyleczony, lecz nie całkowicie, nosił bowiem mechaniczną protezę zamiast rąk i nóg, musiał nosić również mechaniczne elementy i maskę, która podtrzymywała go przy życiu i umożliwiała przebywanie w miejscach, gdzie nie było powietrza. W takiej formie przetrwał do naszych czasów współczesnych.

Atak na planetę Devoców Edytuj

Podczas inwazji na planetę Devoców, Megatronus prowadził ogromną armię predatorów, wdarł się do świątyni Pięciu Wielkich Wojowników. Wtedy wyjaśnił kim jest i zabił trzech z nich min Omegę Prime. Następnie obserwował zniszczenie planety przez wielkie działo jonowe, przysięgając przy tym, że nie spocznie do puki nie zniszczy Alpha Trona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki