FANDOM

Kapitan Destrukcja.png

Dane: Edytuj

Imię i nazwisko:Bartosz Kalasiuk(były),Wacław Szymczyk(obecny)

Universum:wymiar macierzysty(Physics)

Klasa łotra: Nadczłowiek

Narodowość:Polska

Tożsamość:znana w G.R.O.M.,S.O.

Status prawny:notowany

Miejsce zamieszkania:Polska

Wiek:14 lat

Płeć:Mężczyzna

Status:żywy

Zdolności:jest niebywale silny wygląda jak He-Man tylko ma zielony prosty w wyglądzie hełm,oprócz siły ma też wytrzymałość oraz miecz niezniszczalny którym miota energią

Baza operacyjna:kiedyś siedziba Góreckiego, teraz Yenx

Powiązania z grupami:organizacja Góreckiego

Historia Edytuj

Kiedyś Górecki wykuł miecz w sercu umierającej gwiazdy miecz ten posiadał pomarańczową energię (energię chciwości) jednak sam nie mógł z niego korzystać ponieważ jego moc i moc miecza kolidowały ze sobą.Musiał więc znaleźć kogoś kim mógłby manipulować,kogoś bez mocy,kogoś kto nienawidzi Strażnika znalazł Bartosza który był rywalem Strażnika o dziewczynę a że Strażnik nadużywał trochę mocy upokarzając przy tym Bartka spowodował iż zaczęli się nawzajem nie lubić co przerodziło się w nienawiść Górecki uznał go za odpowiedniego kandydata.Przyszedł do niego i zmanipulował mówiąc o mocy o zemście na Strażniku przez co ten bez wahania się zgodził po przemianie Górecki zwabił Strażnika na pole za miastem gdzie Kapitan mógł go "zabić" okazało się że Bartek całkiem nieźle sobie z tym radzi na niekorzyść Strażnika przegrał by gdyby nie interwencja Boldeona członka Alpha Squad równy sile Kapitana razem jakoś udało im się go pokonać miecz zabrał Górecki rzucił zaklęcie które przeniosło miecz w bezpieczne miejsce zaś Bartka zabrali na resocjalizację.Miecz został przekazany pewnemu młokosowi z nie wyparzoną gębą posiadał ten miecz i miano Kapitana Destrukcji przez dłuższy czas,Strażnik poznał jego tożsamość dopiero w ostatniej walce umieścił go w Yenx a miecz schował głęboko w skarbcu G.R.O.M.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki