FANDOM

Dane: Edytuj

Hieronymus - Agent of Hell

Imię i nazwisko:Hieronymus Skalski

Kryptonim:Agent of Hell

Universum:Wymiar macierzysty(Physics),Piekło

Klasa bohatera:nie określono

Narodowość:Brytyjska,Piekło

Tożsamość:Niepotwierdzona

Status prawny:nienotowany

Miejsce zamieszkania:brak

Wiek:476 lat

Płeć:mężczyzna

Status:nie określono

Zdolności:ogień piekielny,dostęp do całej czarnej magii,siła,regeneracja,wytrzymałość

Baza operacyjna:brak

Powiązania z grupami:brak

Historia Edytuj

Jest rok 1540 pewien czarodziej jednego z Brytyjskich zamków prowadzi swoje niemoralne eksperymenty na ludziach z udziałem czarnej magii i potwornych zaklęć.Porywa on ludzi,torturuję,rzuca zaklęcia opętania,sprowadza demony.Takie poczynania doprowadziły go do wielkiej wiedzy magicznej którą wykorzystywał by sprowadzać zło na świat i móc eksperymentować dalej.Wtem pojawił się Strażnik któremu to nie spodobało się zachowanie szalonego maga imieniem Hieronymus który rósł w siłę z każdą chwilą,nasz wesoły podróżnik w czasie oczywiście pozbawił go mocy oraz wszelkich przedmiotów magicznych uwalniając przy tym ofiary.Janek pomyślał że gdy nie ma już zagrożenia kontynuował swoją podroż dalej zostawiając Skalskiego na karę jego ludzi,ci zaś wpadli po czym strzałem z kuszy zabili niedoszłego maga.Trafił on tam gdzie za jego poczynania musiał trafić czyli do piekła gdzie spędził prawie pół tysiąca lat w katuszach i niewyobrażalnym cierpieniu,przyszedł do niego Mefisto z propozycją od Szatana pana piekła.Hieronymus natychmiast zgodził się go wysłuchać byle by tylko się to skończyło.Szatan zaproponował naszemu magowi pracę jako przedstawiciela piekła na ziemi nie bedzie on demonem ani człowiekiem będzie zamiatał brudne sprawy piekła pod dywan i tak dalej w nagrodę jego cierpienia zostaną zmniejszone.Agent piekła zgodził się pozostawała kwestia jego ciała człowiecze umarło nie przemienił się jeszcze w demona,Szatan wziął trochę demonicznego kamienia trochę ognia piekielnego i uformował z niej ciało bardziej masę w którą wstąpił agent a raczej jego dusza.Mógł uformować każdą formę ale wybrał jedną której się trzymał.Pierwsza misja była bowiem w XXIw. , Hieronymus dostał kilka mocy demona kilka dodatkowych i został wysłany na ziemię.Spotkał kilka razy Strażnika z którym o dziwo się zaprzyjaźnił, oraz dość ekscentrycznego egzorcystę imieniem Spiritan z którym rywalizował ale to już... .

Ciekawostki Edytuj

- Skóra Hieronymusa jest czerwona od skały demonicznej ale zmienia kolor na ludzki kiedy potrzebuje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki