FANDOM

Rodzaj Superbohatera : Nadczłowiek
Hawk.jpg

Kraj pochodzenia : Polska

Miejsce zamieszkania : Baza O-A-T-O-S

Prawdziwe imię i nazwisko :Paul Talk

Wiek : 20 lat

Wzrost : 185 cm, w hełmie ok 190 cm

Czy żyje ? : Tak

Powiązanie z grupami : O-A-T-O-S (Ogólnoświatowy Antyterrorystyczny Oddział Specjalny)

Na czym polega jego moc ? : Potrafi latać ma metaliczna parę skrzydeł, które umożliwiają mu lot. Jest nadludzko silny i skoczny. Opanował do perfekcji szermierkę.

Opis Edytuj

Hawk - Jeden z członków O-A-T-O-S. Przyjaciel Drago i wróg Fire Mana, brat Evy .

Historia Edytuj

Hawk znany jako Paul był normalnym zwykłym człowiekiem, podobnym do wielu zwykłych ludzi. Uczęszczał do szkoły we Wrocławiu Z kolei jego ojciec był naukowcem badającym różne substancje, które miały zapewnić ludziom bycie lepszym niż są. Przyszły bohater nie był za bardzo szanowany przez rówieśników, ale miał siostrę na którą mógł zawsze liczyć. Pewnego dnia zgłosił się do eksperymentu, dzięki który miał zwiększyć swoją siłę fizyczną. Dawka substancji podanej przez jego ojca, okazała się być silniejsza niż przypuścił. Prócz nadludzkiej siły zyskał super wzrok i możliwość lewitowania w powietrzu, ewentualnie wolnego lotu. Jak się później okazało i jego siostra została poddana eksperymentowi, dzięki czemu zyskała nowe zdolności. Niedługo potem Eva została oskarżona o zabójstwo 6 osób, lecz mając nadzwyczajne zdolności polowali na nią najlepsi z najlepszych. Hawk próbował bronić siostry, lecz został pokonany przez łowcę nagród Bobe Henera. I tu pomoc udzielił mu doktor Ishiro Hundai który zaprojektował mu kostium i broń mającą zwiększyć jego możliwości bojowe. Wtedy Dr Hundai nazywa go Hawk'iem, co po polsku znaczy Jastrząb. Gdy zapoznał się z broniom udał się do Krakowa by uratować Evę, którą złapał Boba, doszło tam do imponującego pojedynku w którym wygrywa Hawk. Niecałe 3 lata później dostaje propozycje do przystąpienia do organizacji O-A-T-O-S, którą przyjmuje.

Inwazja Predatorów Edytuj

(W budowie)

Ciekawostki Edytuj

  • Jako drugi w kolejności w organizacji zyskał supermoc. Pierwszy był Drago

Więcej z Fandomu

Losowa wiki