FANDOM

Gwardzista ver.II.png

Dane: Edytuj

Imię i nazwisko:Piotr Czarny

Kryptonim:Gwardzista

Universum:Wymiar macierzysty(Physics)

Klasa bohatera:Nadczłowiek

Narodowość:Polska

Tożsamość:znana w Syndykacie

Status prawny:nienotowany

Miejsce zamieszkania:Polska,okolice Kielc

Wiek:16 lat

Płeć:mężczyzna

Status:żywy

Zdolności:Posiada strój wykonany z zielonej energii który chroni go przed obrażeniami,może stworzyć sobie dowolną broń białą lub palną lecz najbardziej lubi swój kostur,pełne wyszkolenie bojowe.

Baza operacyjna:siedziba główna Syndykatu

Powiązania z grupami:G.R.O.M.(były),Sekretni Obrońcy(były),Syndykat (obecnie)

Cytat:"E=mc2 czyli dostaniesz łomot"

Historia Edytuj

Piotrek chodził z Jaśkiem do gimnazjum i podstawówki byli razem w klasie jednak w trzeciej klasie gimnazjum zachorował na raka przez nadmierne promieniowanie które wchłonął kiedy Strażnik walczył pewnym kosmitą.Janek czuł się winy więc postanowił go wyleczyć jednak wszelkie próby spaliły na panewce więc obdarzył go dotykiem woli dzięki temu Piotrek nie miał już raka i odkrył dodatkowe zastosowanie tego daru,Strażnik oczywiście nie wiedział iż tak się to skończy.Po rozmowie z Zegarmistrzem obiecał że się tym zajmie nie mógł mu zabrać mocy bo to by go zabiło jednak obiecał że go wyszkoli i nauczy korzystać z mocy z czasem stał się dobrym wojownikiem więc Janek ochrzcił go swoim Gwardzistą.Piotr nie brał czynnego udziału w misjach Strażnika jednak gdy nadeszła wielka wojna Ziemsko-Apoplexiańska Strażnik zebrał swoich sprzymierzeńców i uformował Sekretnych Obrońców,tamten Skład liczył Strażnika,Brata,Gwardzistę i Demona.Na szczęście wojna wygrana a Gwardzista miał co robić.

Ciekawostki Edytuj

-Piotrek jest najmądrzejszym w klasie

-Jego strój został zaprojektowany przez Strażnika ma oddawać cześć najlepszemu przyjacielowi Janka z czasów istnienia Czasomaniaków czyli Kontrolera

Galeria Postaci: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki