FANDOM

Górecki Prime.png

Dane: Edytuj

Imię i nazwisko:Adolf Górecki

Universum:wymiar macierzysty(Physics)

Klasa łotra: Nadczłowiek

Narodowość:USA

Tożsamość:znana w G.R.O.M.,w Syndykacie

Status prawny:nienotowany

Miejsce zamieszkania:Siedziba Zgromadzenia

Wiek:Ponad 40 lat

Płeć:Mężczyzna

Status:żywy

Zdolności:Kontrola nad wszelką magią wokół niego,manipulacja pomarańczową energią,czarną,czerwoną i żółtą znajomość wszelkich zaklęć czarnej magii,kontrola i skupianie energii słonecznej,podróże w czasie jak i w przestrzeni,przemieszczanie się między wymiarami.

Baza operacyjna:Siedziba Zgromadzenia

Powiązania z grupami:Stowarzyszenie zbrodni wszelakiej (były),Zgromadzenie

Cytat:"mój współczynnik inteligencji mówi mi że jesteś wyjątkowo tępy"

HistoriaEdytuj

21 Strażnik Czasu kiedy był jeszcze Władcą Czasu za wszystko co złe obwiniał Góreckiego,kiedy Władca stał się Strażnikiem jego obawy oraz koszmary zmaterializowały się w postaci Góreckiego jego osoba skupia w sobie mroczną magię jak i energię słoneczną wielokrotnie starał się zabić Strażnika nienawidzi go tak bardzo jak i Strażnik jego.Kiedyś nawet udało mu się zgromadzić niesamowitą moc przez co miał władzę nad naszą błękitną planetą jednak Strażnik nadwyrężył nieco swoją moc i powstrzymał Adiego.Górecki trafił do specjalnego więzienia na krańcach wszechświata.Jednakże Górecki uciekł ale z mniejszą mocą i Strażnik znowu musi radzić sobie ze stresem!?

CiekawostkiEdytuj

Górecki kiedyś wykuł miecz w sercu umierającej gwiazdy sam nie mógł go używać ponieważ dwie moce powodowały spięcie dlatego znalazł kogoś kto również nienawidził Strażnika dał mu miecz i ochrzcił Kapitanem Destrukcją.

Galeria Postaci: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki