FANDOM

Miejsce Zamieszkania : Wrocław
Eva.jpg

Razem z podstawową bronią

Wiek: 16 lat

Czy żyje ? :Tak

Wzrost : 154 cm

Prawdziwe imię i nazwisko : Ewa Talk

Uniwersum : Gator Uniwersum

Inne nazwy bądź przydomki : ''Mała'' ( tak nazywa ją Alligator Man ), ''Młoda'' (tak nazywa ją Hawk i Drago)

Powiązany z grupami O-A-T-O-S(Ogólnoświatowy Antyterrorystyczny Oddział Specjalny)

Naczym polega jego moc ? : Jest bardzo silna, wygimnastykowana, oraz bardzo szybka. Ma dosonały cel.

Opis Edytuj

Eva - Członkini O-A-T-O-S, bardzo ceniona przez innych. Siostra Hawk'a

Historia Edytuj

Ewa tak nazywana była przez innych, była młodą nastolatką chodzącą do gimnazjum we Wrocławiu. Nie miała problemu z nauką, dogadywała się z rówieśnikami. Jej rodzice bardzo ją kochali. Kiedy jej brat Paul miał zgłosić się do eksperymentu na substancjach, Ewa również postanowiła wziąć udział. Dzięki temu zyskała nadprzyrodzone zdolności. Na początku wydawało jej się to fajne, lecz z biegiem czasu przestało jej się to podobać. Jakiś czas później ostało oskarżona o zabójstwo 6 osób przez wspólnika jej ojca, dr Hazentinowa, który na domiar złego wynajął łowcę nagród Bobę Henera. Eva takie przyjęła pseudonim poprosiła dr Hundai’a o pomoc. Ten jedynie co miał do zaoferowania to uzbrojenie. Po tygodniu Eva nauczyła się wykorzystywać broń. Uciekała przed Bobą do Krakowa, gdzie ten ja dorwał. Całe szczęście ratuje ją brat Paul o pseudonimie Hawk. Udaje mu się pokonać Bobę.

Ciekawostki Edytuj

  • Siłą fizyczna jest najsłabsza z grupy, lecz ze względu na inne zdolności jest bardzo ceniona przez innych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki