FANDOM

Energy Absorber

Imię i nazwisko:Hellah Wellussan

Kryptonim:Energy Absorber

Universum:Wymiar macierzysty (Physics)

Klasa łotra:super Sithiinan

Narodowość:Sithiińska

Tożsamość:nieznana

Status prawny:notowany

Miejsce zamieszkania:brak

Wiek:80 naszych lat 20 jego

Płeć:mężczyzna

Status:w stanie stagnacji

Zdolności:wchłania czerwoną,żółtą i zieloną energie i wykorzystuje je do najróżniejszych ataków

Baza operacyjna:brak

Powiązania z grupami:brak

Historia: Edytuj

W jednym z układów słonecznych galaktyki Cefeusz (nazwanej tak od konstelacji Cefeusza która na niej leży) są trzy słońca,każde płonie inną energią czerwoną,żółtą i zieloną gdy doszło do ich przeciążenia i ich układowi groziła zagłada wszystkie planety połączyły swe siły i stworzyli miecz którego zadaniem było wchłonięcie nadmiaru mocy.Tego zadania mógł podjąć się tylko głupiec ponieważ cała przejęta energia a raczej trzy musiały by przejść na tego kto używa mocy i nie mógł by już odłożyć miecza gdyż trzymał by on energie w całości,bez niego ten ktoś by wybuchł więc to skazanie się na udrękę,jednak taki ktoś się znalazł,wziął miecz i ruszył do pierwszego słońca wchłonął nadwyżkę i do następnego poleciał już sam wchłonął następną nadwyżkę i do trzeciego taka sama sytuacja.Wszystko się uspokoiło Hell radził sobie z mocą i tak mijały słodko dni aż moc zaczęła mu się kończyć pozornie powinien się cieszyć lecz bez mocy jego organizm zaczął się rozpadać nie mógł żyć bez tych energii.Więc użył resztki mocy i podleciał do pierwszego słońca i to samo z dwoma pozostałymi,początkowo wszyscy mieli go za bohatera lecz z czasem zaczęli go nienawidzić za pozbawianie słońc mocy.Musiał uciekać lecz bez tej mocy umrze więc walczył z nimi i wygrywał aby zapewnić sobie spokój przejął władzę i zniewolił cały układ słoneczny tworząc potężne imperium.Skutecznie odpierał konfederację sprawiedliwości,lecz pewnego dnia jedno ze słońc zgasło a mianowicie zielone,nadal chłonął z dwóch pozostałych lecz bez zielonej energii się degradował jego podwładni pod nosem cieszyli się że tyran umrze lecz on kazał rozesłać swych ludzi tak daleko w kosmosie jak to się tylko da by znaleźli mu godne źródło energii jeden z nich przyniósł wieści o Strażniku Czasu który dysponuje sporym zapsem zielonej odnawialnej energii.Pomyślał sobie że jeśli go zniewoli to będzie czerpać z niego moc w nieskończoność.Osobiście więc wyruszył na Ziemię w poszukiwaniu tego bohatera.Znalazł go i poinformował o swoich planach po czym przeszedł do walki szczerze na śmierć i życie.Walka trwała bardzo długo aż w wyniku furii Absorbera został śmiertelnie zraniony nowo poznany przyjaciel Strażnika Chris Pemberton.Strażnik wykorzystał rozproszenie Absorbera i uderzył z siła 50 lokomotyw,po tym podnieść się nie mógł."Co tu robić" pomyślał Janek zamknąć go nie mógł bo miał immunitet jako władca imperium tym bardziej zabić,Chris był na wykończeniu Strażnik pomyślał więc że upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu.Wprowadził umysł Absorbera w stan stagnacji i przeniósł umysł Chrisa do ciała Absorbera,następnie użył jego żółtej i czerwonej energii do zmiany jego ciała po czym wpakował w niego tyle zielonej energii ile tylko mógł.Tym sposobem Absorber zniknął a Chris przeżył.

Ciekawostki: Edytuj

- Chris bardzo chciał mieć takie moce jak ma Strażnik

- Chris przyjął imię Darknerer takiego jak Strażnik w pewnej misji

- Dołączył on do Syndykatu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki