FANDOM

Rodzaj Superbohatera  : Nadczłowiek
Drago

Kraj Pochodzenia : Polska

Miejsce zamieszkania : Baza O-A-T-O-S

Powiązanie z grupami : O-A-T-O-S (Ogólnoświatowy Antyterrorystyczny Oddział Specjalny)

Imię i nazwisko: Bartek Molek

Wiek : 25 lat

Wzrost ; 186 cm (w zbroi 195 cm)

Czy żyje ? Tak

Na czym polega jego moc ? : Polega na władzy nad ogniem potrafi latać , jest nadludzko silny. Jego tkanka ludzka potrafi przemienić się w ogień.

Drago - Jeden z członków O-A-T-O-S , szpieg i agent .

Historia Edytuj

Powstanie mocy Edytuj

Nic nie działo się ciekawego w życiu Bartka, aż do pewnego wypadku.11 lipca 1999 r  został zabrany przez Devoców, małych zielonych istot, które żyły w odległej galaktyce. W ich przekonaniu był bóstwem bowiem nie widzieli większych od siebie istot. Tego samego dnia próbował uciec, lecz to się skończyło dla niego fatalnie, został skażony jadrem paliwowym statku. Ten wypadek zapewnił mu moc lecz i przekleństwo. Nazwali go ''Draho'' co na nasz język znaczy Drago bądź Dragon. Spędził na planecie Devoców  7  lat. Aż do inwazji Predatorów,  którzy zniszczyli planetę i jej mieszkańców. Przetrwał tylko ostatniemu dzięki ostatniemu Devocowi jednocześnie jego przewodnikowi Mustafie, który jak się później okazało był jednym z Wielkich Pięciu Wojowników. Razem polecieli kapsułą ratunkową na Ziemię.                                            

Konfrontacja z Aro Edytuj

Bartek cały czas chciał znaleźć swoich rodziców, których bardzo dawno utracił. Lecz Predator King, wysłał na Ziemię swojego podwładnego, bezwzględnego łowcę głów Aro który miał przynieść mu głowę Drago. Aro doleciał na naszą planetę w kapsule lądując gdzieś na Podlasiu, a z kolei Bartek odnalazł rodzinę. Radość ta nie mogła trwać wiecznie bowiem łowca znalazł Bartka, który stoczył z nim pojedynek. Walkę przegrał, lecz do akcji wkroczył Mustafa który dzięki swej potędze pokonuje Aro. Drago zrozumiał, że nie poradzi sobie z predatorem, chciał zniszczyć go, ale nie wiedział jak to zrobić. Mustafa dał mu potężną zbroję nie do przebicia przez broń palną. Drago w swym pancerzu zdołał pokonać i zabić Aro.                                            

O-A-T-O-S Edytuj

W 2015 roku zaproponowano mu przyłączyć się do tej grupy, propozycję przyjął

Inwazja Predatorów Edytuj

( w budowie)                                            

Więcej z Fandomu

Losowa wiki