FANDOM

Doktor Światło ver.II

Dane: Edytuj

Imię i nazwisko:Piotr Nowacki

Kryptonim:Doktor Światło 2

Universum:Wymiar macierzysty(Physics)

Klasa bohatera:Nadczłowiek

Narodowość:Polska

Tożsamość:znana w agencji G.R.O.M. oraz Sekretnym Obrońcom

Status prawny:nienotowany

Miejsce zamieszkania:Polska,Kielce

Wiek:15 lat

Płeć:mężczyzna

Status:żywy

Zdolności:latanie,promienie świetlne,broń z twardego światła

Baza operacyjna:siedziba główna silnych

Powiązania z grupami:Sekretni Obrońcy(były),Sekretni silni (obecnie,lider)

Cytat:"wykażcie trochę szacunku,przecież to Strażnik"

Historia: Edytuj

Piotr jest o rok młodszy od Jaśka chodzi do innej szkoły w Kielcach był kolegą z kolonii,Strażnik bardzo lubi chwalić się kim jest więc objaśnił Piotrkowi swoją rolę Piotrek był zachwycony od tamtego momentu był jego największym fanem,chciał być taki jak on Jankowi nie było to zawsze na rękę.Pewnego razu Piotr dowiedział się że Sekretni obrońcy mają misję z nieba spadł statek kosmiczny należący do prywatnego kolekcjonera kosmicznych antyków rozbił się ponieważ pewien łowca głów chciał odzyskać swoją rękawice którą mu ukradziono Strażnik czym prędzej zaczął rozpoznanie po czym przystąpili do ataku w wyniku walki tylna klapa się rozpadła Piotr oczywiście musiał tam być zobaczył co się wysypało i chciał mieć pamiątkę jego uwagę przykuł hełm którego pochodzenia oczywiście nie znał,cóż zrobił schował go czym prędzej do plecaka i uciekł obrońcy i roboty tego zbieracza były tak pochłonięte walką że nie zauważyli tego zdarzenia na wieczór Piotrek wyjął hełm w swoim pokoju gdy był sam i zaczął go polerować i nagle usłyszał głos cichy i tajemniczy wyjrzał przez okno za drzwi jednak nikogo tam nie było pomyślał że to Strażnik straszy go za karę że tam był i to ukradł,jednak za chwilę zorientował się iż to hełm do niego przemawia chciał by Piotr go założył coraz bardziej nalegał Piotr myślał że zwariował jednak hełm zaczął mu opowiadać o swoich początkach.Rozpoczął tym iż pierwszy oddział armii Tymczasonów która w komnacie na starej asteroidzie stworzyli go by był używany jako broń jednak nadeszły straszne hordy Pentaliańskie hełm spoczął w komnacie i został odkryty dopiero gdy 50 lat temu jakiś archeolog z sąsiedniej planety udał się na wykopaliska właśnie na tą asteroidę gdzie dostał się do tajemniczej komnaty hełm do niego przemówił (bowiem ma on własną świadomość) i archeolog go założył wtedy spłynęła na niego moc hełm pozwalał na zmienianie stroju wedle życzenia jednak przyjął on prosty strój i imię Doktor Światło od jego blasku.Dumnie walczył przez ostatnie pół wieku jako bohater swej planety jednak natknął się na dwójkę z Rady Zabójców członków Galamy mafii kosmosu,wdali się w walkę i Doktor został zabity hełm zabrali sobie jako łup na czarnym rynku sprzedali go zbieraczowi a raczej jego przedstawicielowi zapakował on go na statek i tak statek przelatywał nad ziemią i został zestrzelony "dalej już znasz" powiedział więc Piotrek założył hełm chciał lepiej poznać swe moce udało mu się to hełm mu tłumaczył i uczył go aż w końcu Doktor zmienił swój strój na taki sam jak Strażnika tylko że biały jak światło oczywiście i poszedł do Janka ten wziął go za Luminata i go zaatakował hełm przejął wtedy kontrolę i odpowiedział atakiem zaczęła się bijatyka po chwili wszystko się wyjaśniło i Strażnik bardzo ucieszył się z tego że w jego szeregach będzie ktoś z mocą światło powiedział wtedy "bardzo się przydasz do walki z Lumianatem,a i fajny strój" po czym rozpoczął jego trening w G.R.O.M. i wdrożył go do S.O.,zostali wtedy przyjaciółmi choć Piotr wciąż uważa Strażnika za idola.

Ciekawostki: Edytuj

-Strój Doktora jest taki sam jak Strażnika wziął go jako przykład oddania

-Doktor jest bardzo oddany obrońcom jak i Strażnikowi

-Doktorowi bardzo podoba się dziewczyna Janka lecz nigdy nie spróbował jej mu odbić ponieważ za bardzo szanuje i uwielbia Strażnika nie chciał mu się narazić

-Obecnie Doktor ma własną drużynę i nie jest już tak wielkim idolem Strażnika

Galeria Postaci: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki