FANDOM

Cw logo.png

Historia: Edytuj

Counterwood to w rzeczywistości GROM,zmienili nazwę bo stara była zaszczuta przez świat na czele stoi zarząd w którego skład wchodzi m.in. Płonący Łeb.Są oni ściśle tajną organizacją która została pozbawiona środków i kredytu zaufania od niemal wszystkich krajów świata.Łba to jednak nie zniechęciło,zacisnęli pasa i nadal działają używają technologii pozaziemskiej i wszelakiej innej broni należą do nich Sekretni Sprawiedliwi oraz wielu dość nie zbyt łagodnych agentów.Łeb od nadludzkiej nagonki ma obsesję na punkcie zneutralizowania Strażnika nosi przy sobie cały czas Krystalion czyli skrystalizowane światło umieścił je w prawie każdym pomieszczeniu ich bazy.Stracił on całkowicie zaufanie do członków Syndykatu czyli swoich starych przyjaciół jego celem jest nie tylko protekcja ziemi ale też pojmanie Strażnika co może dziwić gdyż niegdyś byli najlepszymi przyjaciółmi.Jego skrajność doprowadziła do tego że z rekrutował on Koszmara który to kiedyś próbował unicestwić CAŁY wszechświat,zrobił z niego swojego agenta od brudnych misji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki