FANDOM

Rodzaj bohatera : Człowiek
Boba Hener

Boba Hener i D2-3O (po prawej)

Kraj pochodzenia : Anglia

Miejsce zamieszkania : Przedmieścia Chicago

Wiek : 29 lat

Czy żyje ? : Tak

Wzrost : 185 cm w zbroi 190 cm

Prawdziwe imię i nazwisko : Boba Hener

Uniwersum : Gator Uniwersum

Powiązany z grupami : Brak

Na czym polega jego moc ? : Boba nie ma supermocy. Jest zwykłym człowiekiem. Owszem jest silny, ale silniejszy od każdego człowieka jest tylko w kombinezonie, dzięki któremu może latać, szukać śladów i tropić.

Opis Edytuj

Boba Hener - Najlepszy na świecie i we wszechświecie łowca nagród. Specjalizuje się w ,,łowach na superbohaterów'', gdzie obezwładnia i oddaje złapanego swojemu zleceniodawcy.

Historia Edytuj

Boba urodził się w Londynie jako dziecko miliarderów Hana i Juli Hener. W wieku 2 lat razem z rodzicami przeprowadził się do Chicago. W szóstej klasie szkoły podstawowej, zajmował się zleceniami od uczniów którzy płacili mu za pobicie ich prześladowcy. W wieku 17 lat próbował stać się silniejszym od każdego człowieka, więc stworzył swój kombinezon oraz broń miedzy innymi voltowy pistolet i miecz elektryczny. Po dwóch miesiącach stworzył pomocniczego robota D2-3O, którego obdarzył własną świadomością. Stworzył również statek bazujący na myśliwcu predatorów. Przez dziesięć lat był wykorzystywany jako łowca super herosów, zbijając przez to ogromny majątek.

Polowanie na Evę Edytuj

Zlecono mu złapać Evę, która była niesłusznie oskarżona o morderstwo 6 osób. Dziewczynę próbował ocalić jej brat Paul, którego Boba bez trudu pokonuje. Później w Krakowie udaje się mu złapać Evę, lecz znowu pojawia się Paul, który jako Hawk pokonuje Bobę.

Inwazja Predatorów Edytuj

Podczas inwazji Boba próbował zniszczyć Hawka. Prawie mu się to udaje, lecz na jego nieszczęście pojawił się Alligator Man, który dosłownie wytarł Bobą podłogę.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie można uznać go za wroga O-A-T-O-S, gdyż próbował zemścić się na Hawku a nie na całej grupie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki