FANDOM

Biały Cień.png

Dane: Edytuj

Imię i nazwisko:Zdzisław Tekla

Kryptonim:Biały Cień

Universum:Wymiar macierzysty (Physics)

Klasa łotra:duch

Narodowość:Polska

Tożsamość:Znana tylko Strażnikowi

Status prawny:nie notowany

Miejsce zamieszkania:siedziba Zgromadzenia

Wiek:dożył 79 lat,obecnie brak

Płeć:mężczyzna

Status:nie żywy

Zdolności:wnika w materię nie ożywioną i robi sobie z niej ciało np:wniknie w ścianę z betonu i robi z niej sobie ciało które jednak po jakimś czasie się rozpada,jako duch nikt go nie widzi i nie może dotknąć

Baza operacyjna:siedziba Zgromadzenia

Powiązania z grupami:Stowarzyszenie zbrodni wszelakiej (były),Zgromadzenie

Historia Edytuj

Gdy Strażnik podróżował w czasie trafił do lat 90-tych zaczął rozglądać się za kłopotami przypadkiem natrafił na dziadka swego kolegi z klasy Bartka,lecz nie chciał zaburzać czasoprzestrzeni.Po pewnym czasie poszukiwań udało mu się ustalić iż jego znajomy Mefisto wysłał kilka demonów by ukradli katalizator dusz dzięki czemu mogli by wysłać na ziemię hordy demonów i zniszczyć wszystko,Strażnik nie mógł na to pozwolić czym prędzej ruszył do działania wtedy Zegarmistrz nauczył go jak strącić demona do piekła by nie mógł wrócić,trzeba odciąć mu głowę.Strażnik początkowo miał pewne opory jednak gdy ujrzał jak demony terroryzują ludzi z dłoni zrobił mroczny miecz i wziął się do dzieła.Po chwili walka przeniosła się na posiadłość pana Zdzisława Tekli dziadka Bartka,okazało się iż katalizator dusz jest u niego,sięgnął bo strzelba i bronił swego domu jednak to nic nie dało gdyż demony się regenerowały czmychnął do sejfu wziął katalizator i zaczął uciekać demony jednak go dorwały i zabiły jednak w momencie gdy jego dusza opuszczała ciało przeszła przez katalizator który nie był skalibrowany jego dusza została na ziemi i zyskała dziwne zdolności (patrz wyżej).Strażnik pognał jak poparzony i zabrał katalizator strącając ostatniego demona,nie wiedział jednak o Zdzisławie odniósł katalizator i wrócił do swoich czasów.Zaś Biały Cień powrócił za jego czasów bowiem cały czas poznawał swe umiejętności i ukrywał się co nie było trudne bowiem nikt go nie widział,gdy spotkał Strażnika myślał że ten go nie widzi jednak się przejechał jako istota magiczna widział go i mógł go dotknąć a Cień nie mógł go przeniknąć więc Strażnik zauważył wrogość przeciwnika i wyprowadził cios (co zresztą wyglądało dziwnie dla innych) Cień sformował ciało i zaczęła się walka z której Strażnik wyszedł zwycięsko Cień zbiegł później co prawda starli się jeszcze całkiem nie dawno został strącony do piekła.

Ciekawostki Edytuj

-Biały Cień nie potrafi przejmować istot żywych tylko materie nie organiczną

-Zdzisław był członkiem Stowarzyszenia Zbrodni Wszelakich był najspokojniejszym członkiem drużyny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki