FANDOM

Dane: Edytuj

Azteq

Imię i nazwisko:Jskr

Universum:wymiar macierzysty (Physics)

Klasa łotra: Nadczłowiek

Narodowość:Aztecka

Tożsamość:znana Strażnikowi

Status prawny:nienotowany

Miejsce zamieszkania:obecnie brak

Wiek:około 1000 lat

Płeć:Mężczyzna

Status:w stanie zawieszonej animacji

Zdolności:pochłanianie czyjejś "młodości" na swoją korzyść,siła,wytrzymałość,miotanie białą energią

Baza operacyjna:zmienna

Powiązania z grupami:Trójkąt Zagłady

Historia: Edytuj

Azteq a raczej Jskr to mieszkaniec starożytnego świata wraz ze swymi dwoma przyjaciółmi byli uczniami miejscowego szamana,pewnego dnia stało się coś co definitywnie odmieniło ich życia. Kamienne posągi które tak czcili okazały się mieszkańcami odległej galaktyki, przybyli ma ziemię ze złymi zamiarami podbicia naszej planety, jednak te plany pokrzyżował im ówczesny Strażnik i kiedy ostatni posąg upadł Strażnik myślał ze już po wszystkim lecz mylił się albowiem jeden z nich działał i był aktywny wtedy Jskr podszedł skruszony światłem i odkrył cuda bardzo odległej im technologii. Zabrał ze sobą swych przyjaciół i odkryli tajemne przejście między wymiarowe które było awaryjnym przejściem tej rasy, aztecka wioska była wtedy narażona na wiele niebezpieczeństw takich jak konfliktu między wioskami lub choroby czy też dzikie zwierzęta. Azteq rozpracował tę technologię choć trudne to nie byłe z całą wioską udał się do innego świata po czym zobaczyli wiele nieprawdopodobnych rzeczy, jeden z przyjaciół Azteqa znany później jako Feniks podróżował po czasie cofnął się jakieś 100 000 lat po powstaniu wszechświata i zbadał osobiście odkrycie przez pewnego naukowca 9 energii przedstawiających emocje, po powrocie wraz z Jskr wynaleźli wiele cudów obdarzyli się różnymi mocami Azteq miał w swoim arsenale pochłanianie młodości i różne ataki związane z białą energią. Po tym udali się znów na naszą planetę i próbowali podbić świat lecz kamienne posągi przygotowały się na taką ewentualność i zapętlili ich moce zamykając ich w przedmiotach. Jednak archeolodzy z naszych czasów postanowili je zbadać przez co obudzili trójkąt zagłady Zjednoczeni stawili czoła s.o oraz Strażnikowi byli bardzo zacięty mi przeciwnikami chcieliw końcu zniszczyć świat i go "odbudować po swojemu" z całej trójki tylko Azteq przeżył lecz zawieszony w życiu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki