FANDOM

Rodzaj Super łotra : Nadczłowiek
Anttron.jpg

Imię i nazwisko : Alfred Andrews

Kraj pochodzenia : USA

Miejsce zamieszkania : Nie wiadomo

Wzrost : Ok 184 cm

Wiek : 15

Status : Wskrzeszony w nowym ciele .

Na czym polega jego moc : Jest bardzo silny, potrafi chodzić po ścianach lub innych rzeczach. Ma potężny łeb mrówki jest silny i ma potężne szpony

Historia Edytuj

Alfred był zwykłym otyłym chłopcem ,który nie miał przyjaciół .Chodził do szkoły w Chicago ,gdzie również chodził Tommy (przyszły Trax) , pierwotnie nie przeszkadzała mu nadwaga, lecz pod koniec szóstej klasy został pobity i poniżony, trafił do szpitala, gdzie lekarze poinformowali rodzinie, że jest w ciężkim stanie . Zaoferowano mu eksperymentalny lek z jadu mrówek, na co Alfred zgodził się. Lek zadziałał błyskawicznie zamiast tkanki tłuszczowej pojawiły się mięśnie. Chłopak urósł i postanowił wyrównać rachunki. Pobił kilku chłopców, którzy mu dokuczali. Jednak kiedy przyjmował kolejne dawki leku, stawał się coraz bardziej niebezpieczny i agresywny, aż kiedyś zapragnął sobie przyjęcie dawkę leku z olbrzymią porcją jadu mrówek. Alfred przekształcił się w pokraczną przerażająca istotę przypominającą mrówkę i zabił wszystkich w pobliżu przechrzcił swoje imię na Anttron. Wielokrotnie zalazł za skórę członką O-A-T-O-S szczególnie Trax'owi .

Inzwazja predatorówEdytuj

Alligator Man wspomina o nim jako o uosobieniu zła, z kolei Trax wyjaśnia, że jego zachowanie jest skutkiem przeżyć z dzieciństwa.

Powstanie GigatronaEdytuj

(W budowie)

Ciekawostki Edytuj

  • Jego największym wrogiem jest Trax
  • Jego mistrzem i wielkim idolem był Gigatron
  • Po śmierci jego umysł żył dalej co, pozwoliło Predatorowi King wskrzesić go .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki