FANDOM

Aleksandra.png

Rodzaj superbohatera: Nadczłowiek

Imię: Aleksandra

Nazwisko: Lernowska (panieńśkie: Rawenda)

Narodowość: Polska

Aktualny status: Mężatka

Płeć: Kobieta

Wiek: 21 lat

Czy żyje?: Tak

Na czym polega jej moc?: Potrafi emitować wiązki światła, i przemieniać je w materię (coś podobnego do szkła).

Historia Edytuj

Aleksandra Rawenda urodziła się w małym domu w pobliżu Fromborka. Gdy miała 2 lata jej rodzina przeprowadziła się do miasta. Na swoje 15 urodziny pojechała z rodzicami na wakacje nad morze. Dostała tam poważnego udaru słonecznego, najwyższego stopnia. W szpitalu była bliska śmierci. Lekarze zaproponowali jej eksperymentalne lekarstwo, bazowane na regeneracji roślin. Dziewczyna zgodziła się je zażyć. Udało się, gdy wróciła do domu odkryła dziwne anomalie związane ze wzrokiem. Po pewnym czasie całkowicie przestała widzieć. Wyleczyć ją udało się dopiero jej bratu, Leonardowi Rawendzie, który skonstruował maszynę do pomiaru intensywności światła (A.P.H.E.L.L.I.U.M) [Ananofotonowy Powielacz Hydrostatycznej Energii LL i Ultra Magnetu). Aleksandra próbowała odnaleźć kogoś kto znał by odpowiedź na jej pytania. Po roku poszukiwań natrafiła w internecie na artykuł "Orzeł - Niedojrzały chłopiec, czy niezwykła anomalia?". Po dalszych poszukiwaniach natrafiła na parę artykułów o anonimowym strażniku Lublina, o pseudonimie "Orzeł (Eagle)".

Z pomocą dyplomu za doskonałe wyniki w nauce dostała się do najlepszego liceum w Lublinie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki